To si ze mě děláte..

19. března 2014 v 21:56 | WhitEvil |  mé pocity a zájmy
..legraci! (Rozhodně jsem neměla v plánu použít jiné slovo;)) Dneska jsem si opravdu říkala, jestli jsem se neocitla v jednom z paralelních světů, o který poslední dobou dost přemýšlím. Dnešní den byl opravdu na hlavu..
První hodinu jsme měli angličtinu s učitelkou, kterou tedy zrovna moc nemusím. Dostávali jsme známky z testu, který jsem podle mého názoru napsala celkem dobře..ale podle MÉHO názoru! Podle názoru učitelky jsem to napsala na 3. Já nevím, ale pod pojmem 3 si tak nějak představuji polovinu práce a ne 3 věty z šesti celé správně, dvě s jednou chybou a jednu na půl dobře. To opravdu ne. A ještě ke všemu to byl test na who a which a to jsem měla všude dobře I v žákovské máme napsáno who a which, ale v tom případě bych měla mít dokonce za 1, když mám toto dobře. Ty chyby byly pouze v překladu a o tom nikde není řeč! Něco podobného namítl i spolužák, ale učitelka ho jako vždy odpálkovala, že snad umíme anglicky..no nic.
Naštěstí jsme pak dostali ještě známky z minulého testu, ze kterého mám naštěstí jedničku, takže jsem si to aspoň vykompenzovala, ale musím říci, že mě to vážně naštvalo. Vím, že mám v angličtině mezery, ale i přesto se považuji za vcelku dobrou v učivu, co probíráme, tak jak je možné, že mám já 3? Co pak ti, kterým angličtina jde méně? To budou dostávat pořád za 5? To je spravedlivé? Ach, jo.
A další hodina, dějepis. Po té, co jsem z něj dostala minule 3, snažila jsem se naučit aspoň něco, kdybych byla zkoušená. To se ale nekonalo. Žádné zkoušení, ale ještě k tomu se rozdávaly další známky. Nedávno jsme totiž dělal práci s mapou, jenže mě práce s mapou moc nejde. A když jsem se v mapě začala konečně orientovat, pracovala jsem pomalu. Práci jsme dělali s B, takže jsme obě dostali tuhle známku, kterou bychom radši zatajili. Ale tady zase nastává to, co nechápu. Proč, když pouze dvě otázky jsme vynechali a dvě nebo tři nestihli, nám učitelka nedá více času? Krásně by se to stihlo, když tam povídala o holocaustu. Vždyť ona ví moc dobře, že ani ve výpiskách nejsem dobrá a práci s mapou nezvládám vůbec. To nám nemohla dát pár minut? Určitě bychom věděli ty otázky, které jsme nestihli a určitě bychom z nich také dostali dvojku. Bože..
Pak jsme měli matiku a to, co se o ní dělo, mě udivilo snad ze všeho nejvíce. Už pět let…nebo čtyři roky určitě máme neustále nějaké narážky na učitele matiky. Celou tu dobu, co jsme říkali, že už od něj chceme mít klid, všechny ty dny, kdy jsme doufali, že nebude ve škole a všechny ty vtípky na jeho učet, jako by se smazali. To jsem vážně jediná, kdo je rád, že bude mít od něj chvíli klid? To jsem jediná, kdo je rád, že tady nebude? Vážně?
Nechápu to. Buď to byla teda dokonalá přetvářka nebo se celou dobu před tím přetvařovali. Vždycky se chovali, jako by byli štěstím bez sebe, když by chyběl byť na jedinou hodinu a teď by ho tu snad chtěli odprosit, aby nikam nejezdil. Bože, to jako fakt?
O občanské výchově, kterou máme s učitelkou, co mám docela ráda. Vždycky si povídáme celou hodinu a nic neděláme. Bohužel někdy od nás chce tak trochu jiné chování, než jakého jsme schopni. Jeden spolužák se podepsal svým specifickým škrabopisem a ona od něj chtěla omluvu, že se nepodepsal čitelně. Ale kdo by se v naší třídě kdy komu omlouval? No nic Prostě to vedlo k asi dvaceti minutám povídání o podpisu. Ano, občas mě taky naštvou blbosti, ale vážně to bylo dost přehnané..podle mě. No uvidíme, jestli si to aspoň spolužák zapamatuje a pokusí se příště podepsat lépe.
Oproti tomu byl přírodopis až podivuhodně klidný. Byla to jedna z mála hodin, kdy na nás učitelka nekřičela ani se nezlobila. Začalo mi to být podezřelé, když jsme každou hodinu s touto učitelkou poslouchali, jak jsme neukáznění a že jí štveme a za trest si budeme dělat výpisky sami..teď to bylo přesně naopak. Udivovalo mě to.
Poslední hodina byla chemie. Říkala jsem si, že aspoň jedna hodina bude v klidu. Hodiny chemie byly vždycky klidné a s učitelkou jsme se vždycky bavili spíše jako by se s námi přátelila, než jako by nás učila. Těšila jsem se aspoň na jednu normální hodinu. Těšila jsem se, že aspoň něco bude jako vždy. Omyl…jak jinak. Naše milá učitelka přišla se skvělým nápadem-co takhle si dát nečekaný test? Nikdy nám nedávala nečekané testy! A ty, o kterých nám řekla, byly vždy jednoduché, tak proč teď budeme psát z nové látky test?
V poslední vteřině jsem se podívala do sešitu, ale nebylo mi to nic platné. Po rozdání testu nám učitelka říkala, jaké vzorce máme u prvků napsat-racionální a..ty další dva. Ptala jsem se B, jaký je ten jeden, co je tam zakreslený a co se nestane! Učitelka na mě, ať si odsednu, abych neopisovala. Really? Já abych neopisovala? Tak trochu divné, že bych opisovala já, když mám z chemie jen a pouze 1.
No tak jsem si odsedla, test jsme jakž takž napsala a pak jsem ho odevzdala. A legrační věc-v té samé hodině jsem dostala jedničku za aktivitu. Stále si myslí, že bych mohla opisovat?

No a tady můj den končí. Učitelé i spolužáci se celý den chovali jinak a podivně, takže, když jsem přišla domů, měla jsem náladu tak na horkou vanu a svou postel..bohužel se nic z toho nekonalo…jako nikdy. Doufám, že další dny budou o něco přívětivější a normálnější..pokud možno!
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Do jaké třídy chodíte?

1. 1.3% (1)
2. 0% (0)
3. 0% (0)
4. 0% (0)
5. 3.9% (3)
6. 3.9% (3)
7. 3.9% (3)
8. 7.8% (6)
9. 28.6% (22)
Studium na střední škole. 45.5% (35)
Studium na vysoké škole. 2.6% (2)
Pracuji. 2.6% (2)

Komentáře

1 lovatics-world lovatics-world | Web | 20. března 2014 v 13:26 | Reagovat

U nás jsou občas taky takovýhle "převrácený" dny..

2 bloggerladygaga bloggerladygaga | Web | 20. března 2014 v 18:09 | Reagovat

I já mám učitele co dává známky horší než mněl ....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama