Všechno je zase proti mně

19. září 2016 v 7:37 | WhitEvil |  mé pocity a zájmy

Nikdy jsem nebyla ten typ, který by učitelé neměli rádi, ani nevidím důvod, proč by tomu tak mělo být - na testy se učím, tahák jsem si napsala jednou v životě a v hodině dávám pozor - všechno, co zazní, mám v sešitě. Jenže se asi mýlím a právě teď se opravdu potřebuju vypsat, jinak mi exploduje hlava, exploduje mi břicho a rozletí se kolem a to snad nikdo nechce.
No začneme tedy na začátku - už od konce minulého školního mám pocit, že se přístup jedné učitelky ke mně změnil. V prváku mě měla docela ráda, dokonce po mně vždycky chtěla, abych ostatní doplňovala, protože věděla, že to vím. Na konci druháku ale prostě z ničeho nic otočila. Nebyla hodina, aby na mě se spolužákem neměla nějakou průpovídku. Nejdřív jsem to brala jako žertování, protože to občas s učiteli děláme, ale tohle legrace nebyla.
Od chvíle, kdy mi v testech neuznávala věci,za které ostatním dala aspoň půl bodu a pak mi čirou náhodou ten půlbod chyběl k lepší známce, jsem k ní sympatie přestala chovat. Ale znáte to - přijdou prázdniny a vy kromě učiva za poslední školní rok zapomenete i chování učitelů. S nástupem do školy jsem ale zjistila, že se nic nezměnilo.
V první hodině jsem si ještě říkala, že se všechno v dobré obrátí, jelikož jsem se nedočkala žádné připomínky na mou osobu. Pak učitelka týden chyběla. Z první hodiny zůstal v sešitě rozdělaný vzoreček, ke kterému se cituji: "Vrátíme příště." Příště jsme se k němu skutečně vrátili, ale o dost jiným způsobem, než jsem čekala - hned na začátku hodiny (sotva po svém příchodu) nám učitelka řekla: "Tak si někoho prozkoušíme, ne?" No a čirou náhodou jsem to já a můj spolusedící? Opravdu se náhodně trefila na nás dva? To nevím.
Lukáš měl jediné štěstí, že seděl v lavici a při mém ústním zkoušením, kde jsem mimochodem měla i teorii, kterou on v testu neměl, zazněl i vzorec potřebný pro jeho příklad. Lukáš má teda za 1. Ale co já? Zřejmě jako jedna z mála a možná i jediná ze třídy už jsem se v té době připravovala na test, který měl přijít nadcházející hodinu, takže jsem v hlavě měla všechny potřebné vzorečky - kromě toho nového. Pak mi učitelka řekla, ať si vytáhnu příklad, který budu na tabuli počítat. A jéje, on to je ten příklad s novým vzorečkem. No tak to děkuji. Něco málo jsem na tu tabuli vyplodila sama, něco s její pomocí a ona mi se svým svatouškovským výrazem udělila 2- s poznámkou, že je vidět, jak nejsem připravená (podle názoru jsem byla víc, než zbytek třídy, který se na test učí samozřejmě den předem) a že bych si zasloužila i tu trojku. No tak to vidíte, první známka ve školním roce a začíná to takhle.
A jak to pokračuje? Testem. Testem, ve kterém jsem měla všechny vzorečky dobře, výsledky příkladů měli seděl jakbysmet, jediným problémem bylo z údajů v grafu vypočíst hodnotu odporu, což jsem mimochodem v hodině nedělali. Máme k tomu jen poznámku, kdy křívka stoupá rychleji a kdy pomaleji. I přesto se to v testu objevilo a ještě s malým chytáčkem - u grafu vždy u veličiny najdete i její jednotku. Taky jsme měli proud v 10mA. Jenže jsme si jaksi nevšimli, že nad desítkou je maličká dvojka, což z 10 mA dělá 102 tedy 100. A zřejmě kvůli tomu mám taky dvojku, protože na vzorečcích a teorii nezáleží tolik jako na počítání s grafem.

Já už snad ani nechci vědět, jak tohle bude pokračovat. V hodině, kdy se psal test jsem se samozřejmě nevyhnula připomínce, že mám být zticha a vnímat učivo, i když na mně právě mluvil spolužák. Jestli to takhle bude pokračovat dál, tak opravdu nevím, jestli to zvládnu. Myslím si, že si takové chování nezasloužím a když nic jiného, ráda bych znala aspoň důvod k takovému přístupu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kuro Kuro | 19. září 2016 v 8:21 | Reagovat

By mě zajímalo, co jí prolítlo hlavou =.= Každopádně být na tvým místě, tak se jí rovnou zeptám, co proti mně má.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama